Alpe d HuZes - Graag steunen

Lets do this!!!

Met in ons achterhoofd alle mensen die we moeten missen, kort geleden of langer geleden, door de vreselijke ziekte kanker, hebben wij besloten dat we dit “moeten” doen.

Wat leuk is onder het genot van een drankje en een hoop gezelligheid moet dan ook werkelijkheid gaan worden, iets met “wie A zegt moet ook B zeggen” dus we gaan het doen!! Met onze team Captain Yo (van strandtent Maribu) aan het hoofd, worden wij met zachte, maar toch dwingende hand richting deze datum geloodst.

Ons team bestaat uit 8 toppers, waarvan ik later de namen bekend zal maken. Allemaal met hun eigen verhaal voor wie zij gaan lopen.

Wat houd de wandeling in:
Van beneden tot boven heb je 21 bochten die afgewerkt moeten worden.
Je begint bij bocht 21 en deze tellen af, in totaal is deze beklimming bijna 14 kilometer lang, met een gemiddelde steilte van maar liefst 8%.
In totaal klim je meer dan 1100 meter vanuit het dal op 723 meter naar de top die goed boven de 1800 meter ligt.

De eerste drie kilometer zijn de zwaarste van de hele klim. Met percentages goed over de 10 procent is het meteen werken en zorgen dat je jezelf niet compleet opbrand.

Vinden wij dit spannend? Echt wel! Dat wordt trainen, trainen, trainen, iets met bloed, zweet en tranen.
Wat willen wij van u?

We lopen deze, toch wel zware, tocht om donaties op te halen, deze donaties worden gebruikt voor het bevorderen en ondersteunen van (wetenschappelijk) onderzoek naar kanker. Ook kunnen wij donaties gebruiken om ons team te sponsoren.

Natuurlijk gaan wij zelf ook keihard werken om fondsen te werven, maar mocht u denken “wat mooi, daar wil ik wel voor doneren” houd dan de site van de watersport in de gaten. Ik zal proberen ieder clubblad een update te geven, enne natuurlijk loop ik mee!

Dees

Wilt U alvast een donatie geven kijk dan even naar: opgevenisgeenoptie