Hoekse Watersport Vereniging
YouTubeFacebook

Strandvissen

Vissen vanaf het  Sportstrand in Hoek van Holland, als lid van de Hoekse Watersport Vereniging, is bij uitstek geschikt om te relaxen, vrienden op te doen en bij te kletsen of fanatiek vissen en punten te vergaren.

De gezelligheid staat voorop en het maakt niet uit of je wel of niet kan vissen. Onze thuisbasis is de Hoekse Watersport Vereniging waar we in de winter strarten met het inschrijven in het clubgebouw met een bakje koffie en na afloop,onder bekend making van de uitslag, een gezellig samenzijn onder het genot van een hapje en een drankje.

Er hoeft niet naar de visplek te worden gelopen. We vertrekken gezamelijk met de trekker en platte kar en een ieder wordt op zijn plek afgezet en uiteraard weer opgehaald.

De wedstrijden zijn op het Hoekse Sportstrand in Hoek van Holland, tenzij anders vermeld.

We vissen zowel een winter als zomer competitie en de data staat verderop de site. In de winter vissen we maandelijks opzondagochtend van 09.00 tot 13.00 uur. Zomers elke maandagavond van 18.30 tot 21.30 uur.

Wil je een keer meevissen dan kan dat altijd. Kom gewoon eens langs.

de Viscommissie van de Hoeks Watersport Vereniging.