Actueel Nieuws

Sorteer op groep:

Overlijden Gerrit Verwey

Ons oud lid en jarenlang barcommissielid Gerrit Verwey is overleden.

1e NFB-strandviscompetitie wedstrijd 30 maart 2024 te Hoek van Holland

Bijgevoegd het verslag van de 1e wedstrijd die op zaterdag 30 maart  op het strand van Hoek van Holland is vervist!

Opnieuw een zeer geslaagde wedstrijd met na de wedstrijd een goed gevulde tombola, gevolgd door de prijsuitreiking, alleen wel wat jammer dat de visserij toch wel in een aantal vakken toch er te wensen overliet.  Het druilige weer met een uit zee maakten het een frisse visdag met vaak “kouwe klauwen”……

Met een mooie opkomst van 148 vissers en slechts uiteindelijk 18 man zonder vis kunnen wij weer terugkijken op een geslaagd evenement.

NFB zeilwedstrijdkalender 2024

North Sea Farmers Offshore Test Site

North Sea Farmers Offshore Test Site: een gebied van 6kmvoor de Kust van Scheveningen, dat slecht zichtbaar is voor watergebruikers, maar wel schade aan vaartuigen kan opleveren.

Overlijden Piet Hooftman

Op 83 jarige leeftijd overleden ons lid Piet Hooftman op 27 februari.

Overlijden Ko Bezuijen

Ons bestuurslid Ko Bezuijen is in de ochtend van 25 januari in de vroege ochtend om 6.00 uur overleden.

Hoekse Strandvissers onderdeel van 'Ook van jouw'

Garnalen pel middag en bitterballenwedstrijd 2023

Uitslagen Rabo Club Support 2023

Uitslagen Rabo Club Support bekend gemaakt

Warm weer in Hoek van Holland een Omegablokkade?

Zeer warm in Hoek van Holland, heeft dit te maken met een Omegablokkade?