handige tips voor de Hoekse watersporters

Beste ,
Windfinder, een van de grote weerdiensten voor de Vissers,Zeilers,Strandvissers,Surfers,Suppers , Kajakkers, en andere watersporters, stelt nu nieuwe, interactieve weerkaarten beschikbaar via zijn website en smartphoneapplicaties. Met deze kaarten kunt u de windrichting, windkracht, luchttemperatuur enz. en alle locaties oor watersportactiviteiten op één kaart bekijken.

Met de nieuwe website en de nieuwe apps kunt u:

de beste plekken met de meeste wind voor zeilen, kitesurfen, windsurfen, waveboarden enz. in één oogopslag vinden
onbeperkt inzoomen en schuiven op de kaart
de kaarten gebruiken in afgelegen gebieden of voor offshore-zeilen, ook wanneer u nauwelijks bandbreedte hebt of de internetverbinding te wensen overlaat (geldt vooral voor de apps want die gebruiken heel weinig data)
heel gemakkelijk switchen tussen de kaarten en de locatie weersvoorspellingen

Johannes Bönniger, IT-manager bij Windfinder, vertelt: “Dit is een grote vooruitgang en de aanzet voor een hele reeks nieuwe functies en verbeteringen zoals kaarten van golfvoorspellingen en neerslag.” Volg ons dus snel op Facebook en Twitter!

De populaire voorspellingen per locatie qua wind, golfslag, weer en getijden blijven gewoon beschikbaar, maar het navigeren tussen de kaart en de voorspellingen per locatie wordt veel eenvoudiger.

Probeer de nieuwe kaarten nu uit en stuur ons uw feedback, voorstellen en wensen via de feedback-knop op de website en in de apps voor iOS en Android en deel dit nieuws met uw vrienden en collega's van Hoekse Watersportvereniging.

Groet Theo Brouns